TMS SFA

TMS SFA jest narzedziem stworzonym z mysla o firmach, funkcjonujacych w oparciu o rozproszone struktury. Ta wielofunkcyjna aplikacja pozwala nie tylko sprawnie zarzadzac zamówieniami, ale równiez weryfikowac efektywnosc pracy, definiowac cele biznesowe oraz kontrolowac jakosc pracy podwladnych. Intuicyjny interfejs,a przed wszystkim mozliwosc swobodnej zmiany ustawien, czyni je rozwiazaniem, które w znacznym stopniu pomoze uproscic procesy zarzadzania w firmie. Kluczowe wsparcie zapewnia aplikacja mobilna, w pelni synchronizowana z aplikacja centralna, która dziala na wszystkich urzadzeniach mobilnych obslugujacych system Windows Phone.

Dzieki gromadzonym informacjom, aplikacja pozwala m.in. na:

  • dostep w trybie real time do kluczowych informacji sprzedazowych w ramach regionu
  • operacyjne zarzadzanie przedstawicielami handlowymi
  • kontrola efektywnosci pracy
  • ulatwiona procedura skladania zamówien i zarzadzania bazami danych
  • calodobowy dostep do struktury sprzedazy w poszczególnych grupach klientów, dostawców, regionów etc.
  • biezacy dostep do raportów i wyników pracowników terenowych
  • zautomatyzowanie przeplywu zlecen
  • mozliwosc modyfikacji narzedzia w celu lepszego dopasowania do struktury firmy
  • dostep w czasie rzeczywistym do informacji o strukturze sprzedazy w ramach takich kategorii jak klient, kontrahenci, grupy, podgrupy, regiony czy inny zdefiniowany wczesniej wymiar
  • biezaca informacja o strukturze rynku, równiez pod katem dzialan prowadzonych przez konkurencje
  • integracje z systemami ERP (pozwala na biezaca weryfikacje stanów ilosciowych zrealizowanych zamówien oraz na bazie wprowadzonych faktów – równiez ich wartosci)
  • mozliwosc sprawdzenia korelacji nakladów poniesionych na rzecz promocji z osiagnietymi wynikami sprzedazowymi
  • podniesienie efektywnosci pracy zespolu
  • efektywniejsza kontrola nad przeplywem materialów
  • szybszy i skuteczniejszy proces skladania zamówien na okreslone materialy lub czesci